Agar dimengerti, Komunikasikan tujuan Anda...

by - Saturday, July 07, 2012


Setelah Shalat Dhuha, Engkong Rijal udah rapi jali siap-siap bersilaturahim menengok anak dan cucunya di kampung sebelah. Lagi jalan santai tiba-tiba Encing Rahma ,yang sedang menyapu halaman ,menegur "Assalamu'alaikum. Keren amat, mau kemane 'Kong?"
"Wa'alaikumsalam .Gue mau ke rume Sofi. Mau jenguk cucu gue. Kabarnya sakit step semalem."
"Lagian udeh tau kite Betawi, si Sofi 'ngasih name anaknye Stephani..yah step mulu dah tuh anak "
" Yaelah Rahma, sekarang udah jaman moderen, nama juga kudu  moderen. Udah deh lu 'nyapu aja yang bersih ye. Gue mau jalan dulu. Salam ama Babe lu ye. Assalamu'alaikum"
"Wa'alaikumsalam"
Sampai diujung gang ,Engkong Rijal memanggil salah satu tukang ojek yang lagi ngadem dipangkalan.
"Jek! Jek!"
Maka segera datanglah salah satu ojeker kehadapan Engkong Rijal.
"Eh, lu Syid. Ayo antar gue cepetan" Engkong Rijal segera nangkring di boncengan motor Bang Mursyid.
"Anter kemane Kong?" Mursyid pun menyalakan motornya dan mulai melaju pelan-pelan.
"Yaelah Syid, ini motor apa keong? Pelan amat jalannye. Udah lu jalan aje kedepan, nanti di lampu merah sono lu belok kanan yak" Engkong Rijal mulai kasih instruksi.

Tak berapa lama..
"Ini udeh belok kanan, terus kemana 'Kong?"
"Lurus aje, abis perempatan kedue lu ke kanan lagi"

Tapi sebelum perempatan kedua dilalui terjadi kemacetan akibat sebuah truk terbalik.
"Kong, sabar ye, kite kena macet nih" Mursyid  berusaha menghibur penumpangnya meski dia sendiri gelisah kepanasan.
"Ya gimane lagi Syid, nih macet kan bukan maunya kite. Cuman pinggang gue suka ngga kompak kalo lama-lama duduk gini, linu"

Menghadapi kemacetan ini Mursyid sebagai Ojeker berpengalamanpun ternyata tidak berdaya. Tidak bisa 'nyalip kiri-kanan akibat saking padatnya lalu lintas.
Engkong Rijalpun cuma bisa pasrah nangkring di jok motor , sambil kipas-kipas menghalau panas,.

Setelah 1 jam lebih bermacet-macet ria, truk yang terbalik bisa diderek ke bengkel, lalu lintaspun mulai bergerak lancar.

"Kita udah sampe ke perempatan kedua 'Kong, terus kemane?"
"Belok kiri, ade pohon asem paling gede samping  Toko Subur lu ke kiri.Abis itu terus aje, nanti kalo ade warung gado-gado berenti dah lu disitu. Gue mau ke rume si Sofi" Engkong Rijal menjelaskan panjang lebar.
"Yaelah Kong...'Kong....Jadi Engkong mau ke rume Mpok Sofi?"
"Iye, anak perempuan gw atu-atunya 'pan Si Sofi. Lu kire sofi yang mane?"
"Ampun deh 'Kong. Bilang  dari tadi. Kalo tibang mau kesitu mah, kite bise cari jalan alternatip laen. Yang kagak pake macet. Lewat Gang Haji Pi'i."

"Yaudahlah, emang nasib kite kudu macet-macetan. Udeh gue turun disini. Nih duit ongkosnye."
"Kong, masa cuman 'ngasih tiga rebu.,tambahin 'napa" Mursyid protes
"Nih, gue tambahin gopek. Gue pensiunan Syid. Kagak gablek duit. Kalo kurang nanti gue ganti ame nasi lauk ikan mujaer dari kolam gue ya." Engkong Rijal mencoba merayu Mursyid.
"Yaudahlah Kong, ane terime. Tapi laen kali ngomong tujuan 'nyang jelas ye..Kali aja kalo mentok kayak tadi, ane bisa bantu cari alternatip laen, nyang lebih lancar jalannye." 
"Iye..iye Syid. Maapin gue. Tapi lu ikhlas 'pan gue bayar segitu?
"Iye ikhlas. Ane terima. Ane jalan dulu ye 'Kong. Assalamu'alaikum" Mursyidpun pamit.
"Wa'alaikumsalam"


Regards,
Rinny Ermiyanti

You May Also Like

0 komentar